Ilmoittaudu helposti netissä!

Ilmoittaudu helposti netissä 24/7, toimipisteessä aukioloaikoina/sovitusti tai lähettämällä ensin Whatsapp -viestin, niin voimme olla yhteydessä myös soittamalla.

Suosittelemme tekemään ilmoittautumisen ensisijaisesti sähköisesti Webauto oppilashallintajärjestelmän ilmoittautumislomakkeella:

1. www.helsinginliikennekoulu.fi/ilmoittaudu

2. Myös suorat linkit Webauton kurssikohtaisiin ilmoittautumisiin löytyy etusivulta www.helsinginliikennekoulu.fi

3. Lisätietoja ilmoittautumiseen liittyen löytyy sivustolta www.helsinginliikennekoulu.fi/ilmoittautuminen

4. QR-koodi ilmoittautumissivustolle löytyy tämän alta ja näiltä kaikilta em. sivustoilta, mikäli haluat tehdä ilmoittautumisen mobiililaitteella.

Kurssin valintaan, aloitukseen ja vaiheisiin liittyviä ohjeistuksia löydät kurssikohtaisilta sivustoilta ja aloitusinfo sivustolta www.helsinginliikennekoulu.fi/aloitusinfo