Autokoulun valinta ja arvosanat asiakkailta

Miksi valita Helsingin Liikennekoulu?

Tässä ainakin kymmenen hyvää syytä valita autokouluksesi Helsingin Liikennekoulu.

ERINOMAINEN
26 arvostelut sivustossa
aml _
28. Helmikuu, 2024.
Todella mukava autokoulu
Karoliina Ekholm
23. Helmikuu, 2024.
Ajoin ajokortin noin kolme vuotta sitten Helsingin liikennekoulun opissa ja voin todella lämpimästi suositella paikkaa ihan jokaiselle! Sain todella hyvää opetusta ja sain ajokortin ensimmäisellä yrityksellä. Sekä opetus että asiakaspalvelu on joustavaa ja erinomaista! Jos harkitset ketjun ja pikkupaikan välillä, niin valitse tämä pikkupaikka ☺️
Ilkka Törmä
23. Helmikuu, 2024.
Kokemusta tuli kahdesta autokoulusta. Helsingin Liikennekoulussa otin ajotunteja ja sain lopulta kortin. Sen perusteella voin sanoa, että Helsingin Liikennekoulu oli erinomainen. Siinä vaikutti olevan ketjukouluja enemmän yksilöllisyyttä. Opettajat olivat ystävällisiä, opetuksessa oli pedagogista silmää. Näin ei ollut siinä koulussa, jossa aloitin.
Anna Jumppanen
Hyvää palvelua. Suosittelen.
Noah Fraenkel
22. Helmikuu, 2024.
Best driving school in Helsinki, and also suitable for expats. Hannu is an extremely competent, patient teacher. Highly recommended!
jukka G
22. Helmikuu, 2024.
Hannulla on hieno tapa opettaa , kärsivällinen ja perustelee miksi mikäkin harjoitus tehdään. 5/5 Turvallisia kilometrejä jatkossakin. Itse ajoin A1-kortin.
Joonas Riihimäki
22. Helmikuu, 2024.
Helsingin paras ajokoulu ja opettaja. Mahdollista päästä ajotunneille ja opetukseen huomattavasti nopeammin ja helpommin kuin muissa autokouluissa. A1 kortin korottaminen A2 korttiin onnistui erittäin mukavasti ja aion varmasti korottaa A2 kortinkin A korttiin tässä autokoulussa.
Aleksi Kauramäki
30. Joulukuu, 2022.
Erittäin hyvä ja joustava palvelu moottoripyöräkorttia hommattaessa. 5/5
Lin Matz
16. Lokakuu, 2022.
Great school! Quick process and flexible hours. Good English and very friendly staff. Highly recommended!